Providing solutions you need

Get Adobe Flash player

Tarieven & Algemene Voorwaarden

Tarieven

Wij bieden een breed scala aan diensten die verschillende niveaus van deskundigheid omvatten en tegen zeer concurrerende prijzen. Het is ons doel om uw efficiëntie te verhogen en het aantal uren dat nodig is voor elk project, te verminderen.

Onze tarieven zijn zeer concurrerend en gebaseerd op uw behoeften en varieert van € 5,00 tot €15,00 per uur, afhankelijk van het vereiste niveau van deskundigheid en de werkdruk van het werk dat gedaan moet worden.

U betaalt alleen voor de taak / project gerelateerde tijd!

Dit betekent dat u niet hoeft te betalen voor lunch en toilet pauzes of tijdens het laagseizoen van uw bedrijfsactiviteiten. Het is aan u om te beslissen over de betalingswijze: per uur, vaste klanten tarief of onze speciale op project of budget gebaseerde tarief. Neem contact met ons en licht ons in over de omvang van uw project(en) en wij zullen het voorzien van een prijs offerte die hiermee in overeenstemming is.

Uurtarief

In het geval dat u alleen maar een paar uur hulp nodig heeft, is een uurtarief waarschijnlijk de beste optie.

Abonnement tarief

Abonnementen met hoge kortingen zijn beschikbaar voor klanten die zich aan een minimum aantal van 5 uur ondersteuning per week verbinden. Het vereist een overeenkomst op basis van een minimale dienstverleningsperiode van 3 maanden en er wordt maandelijks vooraf gefactureerd. 

Vaste klanten abonnement kortingen:

  20 uur / maand ~ 10% Korting

  40 uur / maand ~ 15% Korting

  80 uur / maand ~ 20% Korting

160 uur / maand ~ 25% Korting

Als vaste klant zullen wij in overleg met u om de 3 maanden uw account in detail bekijken en met u bespreken zodat wij u ook zakelijke tips en adviezen, toegesneden op uw behoeften, kunnen geven en ….zonder dat hier extra kosten aan verbonden zijn.

 

Budget of Project abonnementen

Mocht u kiezen voor op maat gemaakte project- en / of budget prijzen, dan garanderen wij u dat er geen verborgen kosten zullen zijn wanneer u met ons gaat samenwerken. U zult op voorhand weten wat uw eindafrekening zal zijn en precies wat is inbegrepen. Geen giswerk meer over de tijd die een project in beslag zou kunnen nemen en wat de totale kosten zullen zijn. Onze voorstellen onderstrepen waar wij voor staan en we staan ​​dan ook voor 100% achter onze offertes.

Speciale abonnementen

Voor degenen die met ons samen te werken op basis van een lange termijn overeenkomst, stellen wij een maandelijkse vergoeding vast op basis van het speciale pakket en het werk dat voor u gedaan moet worden. We houden hierbij rekening met alle vorige projecten en u bieden u een redelijk bedrag per maand aan zodat u maandelijks voor onze diensten kunt budgetteren 



Algemene voorwaarden

Wij accepteren werk binnen Nederland danwel in Indonesie of elders in het buitenland, zolang het resultaat in het Nederlands, Engels of de Indonesische taal is en onze betalingsvoorwaarden zijn overeengekomen door de betrokken partijen.

Schriftelijke offertes of voorstellen zullen worden verstrekt bij alle overlegsituaties. Indien de oorspronkelijke eisen van de klant veranderen, behouden wij ons het recht voor na passend overleg de oorspronkelijke offerte te wijzigen

Een ondertekende aanvaarding van de raming, betalingsvoorwaarden en details over de omvang van de werkzaamheden is vereist voor aanvang van het project, werk op uurbasis of maandelijkse opdracht.

Werkopdrachten kunnen worden ontvangen via: Cloud-software, e-mailbijlagen, post, fax, papieren kopie, cd's of dvd's. Een lokale ophaalservice is beschikbaar op aanvraag.

Het proeflezen van het uiteindelijke resultaat blijft de verantwoordelijkheid van de klant, maar fouten in het resultaat zullen worden gratis worden verbeterd indien dit geretourneerd wordt binnen 48 uur.

We scannen alle inkomende e-mails, bestanden en schijven op virussen en andere malware. Wij zullen echter geen ongevraagde e-mails met bijlagen of e-mails zonder boodschappen openen. Laat het ons weten als u een e-mail met bijlage wilt sturen en wat de bijlage is. Back-up kopieën van bestanden van klanten worden bewaard voor een periode van een (1) jaar. Na deze periode worden de bestanden verwijderd tenzij anders is overeengekomen met de klant.

PCS is niet verantwoordelijk voor het eindgebruik van een door ons geproduceerd of bewerkt document. Klanten zijn zelf verantwoordelijk zijn voor het juiste gebruik, met inbegrip van het zich houden aan alle wetten op het gebied van auteursrecht, plagiaat wetten en publicatie voorwaarden.

PCS is niet verantwoordelijk voor de inhoud van een verstrekt document.

PCS is niet verantwoordelijk voor enig plagiaat dat is verstrekt door een klant en behoudt zich het recht voor om het werk te retourneren indien PCS van dergelijke ongepast materiaal in kennis wordt gesteld.

PCS behoudt zich het recht voor om werk te weigeren indien het materiaal/werk betreft dat door PCS als illegaal, immoreel of als verwerpelijk wordt gezien.

Tenzij anders is overeengekomen is een aanbetaling van 50% vereist op alle project- en planmatige opdrachten voor het begin van de werkzaamheden, waarbij de rest opeisbaar is na ontvangst dan wel acceptatie van het voltooide werk.

Betalingen kunnen worden gedaan in IDR, USDollars of Euro's d.m.v. Credit Cards (Visa, Mastercard en American Express) online via PayPal, Western Union, iDEAL of directe bankoverschrijvingen.

Tenzij anders is overeengekomen kunnen, bij betalingen met een creditcard online via PayPal, een extra commissieloon van 4% in rekening worden gebracht.

De in rekening gebrachte uren worden op 30 minuten naar boven afgerond en voor alle opdrachten word 1 uur als minimum in rekening gebracht, tenzij anders is overeengekomen.

Wij behouden ons het recht voor om een ​​25% toeslag toe te berekenen voor alle dringende werkzaamheden die binnen een tijdsbestek van 24 uur voltooid moeten worden.

Wij behouden ons het recht voor om een ​​25% toeslag toe te berekenen voor werk op avonden, in weekends of op in Indonesië wettelijke feestdagen indien dit op uitdrukkelijk verzoek van de klant gebeurt.

Alle ongebruikte pakketuren worden niet terugbetaald tenzij anders overeengekomen. Wij zijn graag bereid aanvullende diensten te verlenen ter compensatie van het aantal ongebruikte uren.

Alle opdrachten en klant contactgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en worden enkel bewaard voor zo lang als het nodig is.

Te vergoeden kosten (d.w.z. verzendkosten en klantspecifieke voorraden) worden gespecificeerd.

Spoedeisende werkzaamheden zijn onderworpen aan een toeslag.

Kosten voor het afdrukken d.m.v. een externe printer moeten, bij grote volumes, op voorhand worden vergoed.

Proeflezen van het uiteindelijke resultaat is de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever voor alle projecten.

Tarieven en Algemene Voorwaarden zijn onder voorbehoud.


Als u vragen heeft over deze tarieven en voorwaarden neem dan contact met ons op.